25.9.2010

Aada Emilia


Ystävät saivat perheeseensä kolmannen jäsenen, ihanan suloisen pienen tytön.

Vauva sai multa lahjaksi nallen, sukat ja kortin. Kaikki tietysti itse suunniteltu ja tehty.



Vauva-asioita...*huokaus* missähän asti mun vauva-asiat on, tuolla tulevaisuudessa?

Viime aikoina ympärille on tullut paljon vauvoja, ja tulossa on. Yhdessä välissä mulla oli kauhea vauvatavarakuume. Itse vauvaa ei vielä tehnyt mieli, mutta kaikki se ihana oheissälä, mikä kuuluu vauva-arkeen. Onneksi sitä kuumetta lieventää (ja nostaa myös!) näiden vauvalahjojen antaminen.

Hassua, olin jo melkein valmis perustamaan perheen. Olin jo asennoitunut olemaan osa pientä perhettä...isä, äiti, vauva ja koira. Valitettavasti(ko?) elämä heittiki mut takaisin lähtöruutuun, ei sentäs vankilan kautta. Mitähän mulle on luvassa? Missä mun pieni perhe on? Valitseekohan joku mut äidikseen?

5 kommenttia:

  1. Mä seurustelin pitkään ja yhtäkkiä meille tuli ero. Aattelin, että nyt pitää aloittaa kaikki alusta ja en saa IKINÄ perhettä ja lapsia. Puoli vuotta myöhemmin tapasin Petrin ja kolmen kuukauden seurustelun (!) jälkeen rupesin odottamaan Lyytiä. Nyt meillä on ihana perhe, maailman paras ja rakas! Elämä on hassua!

    Vauvasälä on parasta :D

    VastaaPoista
  2. Eiköhän mulleki oo tuossa ihan lähellä se sopiva ihminen jakamaan arkea, pitää vaan pitää silmät auki :) elämä on kyllä hassua, rankkaa ja ihanaa. Pitää vaan uskaltaa mennä kaiken mukana.

    Oon ilonen sun puolesta, ihanaa kun on ihanaa :)

    Oikein paljo jaksamista teidän vauva-arkeen ja pitäkää kiinni toisistanne :)

    VastaaPoista
  3. Tiedän ton siun tunteen. Oon aina ollut niin lapsirakas, että perheen perustaminen on ollut osa sulhon katsastamisoperaatiota (onko tosta isäksi?) Erosin puolivuotta sitten ja mietin, et mahdanko koskaan saada haluamaani (oma perhe <3). Onnekseni minulla on rakastavat sisaret ja vanhemmat, jotka ovat aina perhettäni kun heitä tarvin. Nyt kaikki tuntuu menevän jälleen oikeaan suuntaan <3

    Onni tulee kun sitä vähinten odottaa, ja silloin se tulee, se tulee ovista ja ikkunoista! Odotahan vaan! :)

    VastaaPoista
  4. hii, ihania kommentteja :) kiitos!
    itsekin oon kyllä ollut onnekas että mulla on näin mahtava perhe ja ystävät, joille oon saanu purkaa tunteita ja jotka on ollu auttamassa.

    Oon myös huomannu, että onnellisuutta ei voi odottaa tai luulla että jokin asia tai henkilö tekee mut onnelliseksi. Itse tämä onni pitää, tai sen saa luoda :) Vaikka erosta olis voinu jäädä surullinen ja katkera fiilis, varsinki ku oli ite jätettynä osapuolena, päätin vain olla onnellinen :) Päätin huomata kaikki nää ihanat asiat, jotka muutokseen liittyy ja rakentaa onnen niistä hyvistä asioista.

    Ja hassua kyllä, vaikka elämäni sen hetken Se Oikea ei enää ookaan mun kans, oon nyt ehkä onnellisempi ku koskaan..koska päätän olla, koska mulla on oikeus ja mahdollisuus olla :D

    VastaaPoista
  5. Oikea asenne! Jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...