20.6.2011

Sailor Jenny

Tänä yönä oon ihastellu old school- tyylisiä maalaus- ja piirustusvideoita. Jospa se inspis sieltä pikkuhiljaa taas kumpuaa esiin ja sais iteki jotain tuotettua paperille... tai mihin materiaaliin hyvänsä :)

Vanhan koulukunnan tatskoissa rakastan vahvoja ääriviivoja, värejä ja usein pelkistettyjä muotoja. Toistuvat teemat, symboliikka, samankaltaisuus ja toisaalta taiteilijan oma kädenjälki kiehtoo. Aiheita on kiva raapustella paperille, mutta vielä kivempi juttu on tuoda kuvat paperilta vaikka kankaaseen! ( kuten tein tässä työssä )

Näitä siis tuijotan, vaikka pitäisi mennä nukkumaan... Öitä!






2 kommenttia:

  1. Oi mä en tiennyt että tällaisia videioitakin on! Mähän katson heti nää kaikki! Hirvee tatskakuume, mutta haluaisin piirtää itse kun pelkään etten saa välitettyä tatuoijalle mun toiveiden kaikkia piirteitä ja yksityiskohtia :D

    VastaaPoista
  2. Mulla ei oo itellä vielä yhtään tatskaa ku tuntuu että oon niin valikoiva sen suhteen, kuka saa laittaa mustetta :) eikä sopivaa kuvaakaan oo vielä..mutta kyllä se sieltä kai joskus tulee..siihen asti piirtelen vaan ite. tiiä vaikka opettelisin tatuoimisen jalon taidon vielä joku päivä :)

    Millasen kuvan haluaisit?
    entä te muut lukijat?

    Mulle kyllä laitettais old schoolia, ehottomasti :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...