25.6.2010

Tervetulua! ♥

Juhannustervehdys!

Ihanaa kun tänne on muutama lukija löytänyt. Tuo sillä tavalla energiaa tähän blogin aloittamiseen kun tietää että on olemassa ihmisiä jotka lukee näitä juttuja, joten Kiitos :)

Ja kommentit on ihania, Kiitos niistäkin. Nyt kyllä teen lupauksen itselleni että kommentoin enemmän muiden tekstejä. No niin, se on kirjoitettu ja kaiken kansan nähtäville tuo lupaus :D Yleensä oon lukenu muiden blogeja tuolla olohuoneen puolella kun se tietsikka on yhdistetty telkkariin. Mutta siihen näppäimistölle on kaatunut mitä lie ilojuomaa niin m-kirjain ja välilyönti ei toimi! On muuten tosi kypsyttävää. Joten nyt ku oon siirtyny tänne makkarin puolelle ja asentanu oman koneen niin kaikki kirjaimet toimii ja on mukavampi iteki laitella viestejä :)


Toivottavasti teillä kaikilla on mukava ja ennen kaikkea turvallinen juhannus. Pitäkäähän hauskaa, oli se sitten riehumista festareilla, kyykkimistä puutarhassa, oleilua kaupungissa tai auringonpalvomista veneen kannella! :D

2 kommenttia:

  1. Tässä teksti, minkä kirjoitin sinne Koukussa kortteihin:

    Heissan!



    Kiinnostaisiko ketään lähteä mukaan lorukorttivaihtoon? Itselläni on pieniä lapsia ja kovasti haluasin nopeasti suuren lorukorttikokoelman.



    Jos otettaisiin mukaan minun lisäkseni 9 ihmistä. Jos kiinnostuneita ei ole niin monta, niin se ei kai ketään haittaa? Ja jos kiinnostuneita on enemmän, niin minä voin vetää kyllä useitakin lorukorttivaihtoja putkeen.



    Jokainen tekee siis 10 samanlaista lorukorttia ja lähettää ne kaikki minulle. Korttien mukaan laitetaan A5 -kokoinen kirjekuori, jossa valmiina oma osoitteesi sekä postimerkki. Minä jaan jokaiselle sitten 10 erilaista korttia ja lähetän takaisin.



    On ehdotettu, että lorukortin pitäisi mahtua tavalliseen kirjekuoreen, niin ei tarvitse tehdä hirmu isoa lorupussia. Kai tämä käy kaikille? Toinen vinkki oli koko 10 x 15 cm, mutta eikös se mahdukin tohon kuoreen? Muoto voi tietysti olla mitä vaan ja kiva oliskin, ettei olisi suorakulmio..



    Näitä sääntöjä voidaan kaikki muokata yhdessä. Nämä on vaan minun ajatuksia. Että ehdottaa ja ideoida saa muutkin!



    Haluaisin, että kortit olisi laminoituja. Jos sinulla ei kuitenkaan ole laminointikonetta, niin älä sitten myöskään päällystä kontaktimuovilla, että laminointikoneen omistajat voivat laminoida korttinsa itse.

    (Lisäys: todennäköisesti kaikki kortit lähetetään ilman päällystystä niin jokainen voi päällystää omansa miten haluaa)

    Laitetaanko kortteihin ainoastaan loruja vai myös lauluja? Minulle käy kummin päin vaan tai vaikka molempia. Laulut on kivoja, mutta jos on vieras laulu, niin sitä ei sitten osaa laulaa. Mutta ainahan sen voi lukea lorun tapaan.



    Mihin mennessä haluatte, että kortit lähetetään minulle? Osoitteeni on:



    Outi Kosunen

    Yläkoskentie 8

    40800 Vaajakoski.



    Osallistuaksesi vaihtoon, jätä kommentiksi lorukortin aihe (esim. eläimen nimi), niin samalla saat varattua sen itsellesi eikä samaan vaihtoon tule samasta aiheesta montaa korttia. Vai onko tarpeen ilmoittaa lorun nimi, niin sitten useampi saisi tarvittaessa tehdä samasta aiheesta kortit? Silloin ei ainakaan tulisi täysin samanlaisia loruja, vaikka aihe olisikin sama. Mitä arvelette?



    Eli sitten vaan osallistumaan! Ja tietysti mahdollisimman pian, jos vaan mahdollista. Kiitos!



    1. Outi: norsu (Norsulla on kärsä vahva)

    2. Mirja Risku-Rajala: leppäkerttu (Lennä, lennä leppäkerttu)

    3. Kati Meinander: aurinko

    4. Miia Girsen: taikuri

    5. Hanna-Riikka Liimatainen: vaatteet

    6. Carita Hult: auto

    7.Kirsi Vinni: perhonen

    8. Susanna:

    9. Bermudan Jenni:

    10.

    Eli laita mulle sun aihe, niin mä lisään sen tonne! Ja mä vaihdan vielä aihetta, kun tähän vaihtoon on osallistumassa yks ihminen, joka osallistui mun toiseenkin vaihtoon, niin sille ei tule samaa lorukorttia kahdesti.
    Onko sulla toiveita, milloin kortit palautettaisi?
    Ja onko sulla ketään, jota tää kiinnostais? Yksi paikka olisi vielä..

    VastaaPoista
  2. Kiitos aiheesta! Se onkin tosi kiva loru. Mä vaihdoin sammakko -aiheen (sammakkopojalla märkäpuku).

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...